zondag 4 augustus 2013

Mijn vakantiegevoel #5

De week is weer voorbij gevlogen, amai nog niet.
Het is dus zondagavond en terug tijd om een kort overzichtje te geven van de bezigheden van het gezin Pluisje.


Allereerst hebben we natuurlijk genoten van een regenboog maandag. Een heel mooi begin van de week (de regen nemen we er voor 1 keer maar bij.)

De rest van de week hebben de verbouwingen ons zeker beziggehouden. Deze week (en ook een gedeelte van volgende week) werd er op de bovenverdieping nieuwe vloer gelegd.
Allemaal niets als je geen meubels hebt die je continue naar een andere kamer moet verplaatsen. Maar ach, dat nemen we er nu maar even bij. Als het af is kunnen we weer genieten :)


Natuurlijk werd er niet alleen gewerkt deze week.
We hebben bijvoorbeeld ook genoten van pruimen uit eigen tuin. En lekker dat ze zijn, Hmmm!!


 Ook hebben we kunnen roeien op de molenvijvers. Leuke ontspanning, zeker als ikzelf niet heb moeten roeien en alleen heb kunnen genieten van het uitzicht!


Ook maakte VTM dit weekend een stop op de Grote Markt in Genk met 'Terazza'. Een heel leuk concept, zeker met dit heerlijk weer.
Zalig zitten, genietend van enkele optredens met een Aperol Spritz.

Wat moet een mens nog meer?!

3 opmerkingen:

  1. Nog even doorbijten met de verbouwingen en daarna is het idd. dubbel en dik genieten!
    Ik wist dat je kan roeien op de molenvijvers...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verbouwingen toch, he. maar eens die achter de rug zijn, gaan jullie driedubbel zo hard kunnen genieten! Terazza lijkt me zo leuk! Ik hoop dat ze nog in onze stad moeten passeren... Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, dat is een soort pruimen dat ik heerlijk vind. mmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen