donderdag 18 april 2013

De Vink tas

Ik had nooit geweten dat het zo leuk was om tassen te maken. Ik kan wel begrijpen dat enkele blogsters er verzot op zijn.
Deze keer was het tijd voor mijn eerste Vink Tas. Natuurlijk kwam ik op idee om deze eens te maken toen ik deze een hele tijd geleden zag verschijnen. (inderdaad, het is al een poosje geleden, maar hij stond dan ook al heel lang op mijn 'to do- list'.)

Het stofje heb ik van de Veritas. Het is zo jammer dat ik ze niet aan de lopende meter kan kopen in Genk. Maar we behelpen ons met de middelen die ze ons geven ..








Patroon: Vink
Stof: Veritas

7 opmerkingen:

  1. Tassen maken is zo leuk! Dat stofje ligt hier ook klaar voor een tas. To Vink or not to Vink? Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een leuke tas en het jurkje van je vorige bericht is PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus al ik het goed begrijp heb jij een nieuwe verslaving te pakken ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe stoffenkombinatie, & blauw ... daar hou k van!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het Pluisje,

    Tof zakje dat je maakte! Superleuk voor de zomer.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen