woensdag 20 februari 2013

Make-up everywhere

De lente zit eraan te komen en is dat niet de ideale periode voor de lenteschoonmaak?
Zo ver is het hier nog niet, maar doordat mijn dochter zoveel make-up en verschillende soorten borsteltjes en dergelijke nodig heeft, leek het ons handig om deze eens fatsoenlijk te ordenen. Zo kan zij alles makkelijk terugvinden en moet mama niet 'zagen' dat ze er een 'varkensstal' van maakt.
Een win-win situatie, niet?

Het idee met de glazen pot hebben we eens op pinterest gezien. Lekker makkelijk en nog leuk ook. Moest je het roze beu zijn, gewoon omkiepen en nieuw sierzand halen in de gewenste kleur.


Deze doos hebben we een tijdje geleden gekocht, maar vraag me niet meer welke winkel. Echt wel toepasselijk voor ons dochter haar voorraad in te doen :)


Het deksel van de opbergdoos


De zijkant van de doos

7 opmerkingen:

  1. Goed idee! alhoewel ik een heel aantal potten zou nodig hebben voor mijn collectie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk idee dat potje met dat zand,bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof ideetje én superleuke doos! Kan dit ook met haakpennen? Ik heb geen make-up gerief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel al mijn make-up in een piepklein toilettasje past vind ik dit wel een heel erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed idee en heel netjes natuurlijk, ik ga deze tip ook gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen