zondag 2 december 2012

Sneak peek.

Je ziet het overal in de buurt: mensen beginnen zich stilaan voor te bereiden voor Kerstmis. Ook ten huize Pluisje. De lampjes buiten hangen al uit (maar ze mogen pas branden na Sinterklaas, natuurlijk), maar binnenshuis is manlief bezig met decoreren. Na een aantal Kerstshows te zijn rondgegaan, hebben we zo'n idee van wat we willen, nu het alleen nog omzetten in de praktijk. Langzaam maar zeker komen we er wel hoor.

Hier alvast een voorproefje:




Deze kon ik jullie niet ontzeggen: geïmporteerd van Harrods :)
Een must have voor elke fashionista onder ons.


5 opmerkingen:

  1. Woensdag komt de Sint hier, maar erna begin ik er ook aan. Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we zijn benieuwd!
    ook hier woensdag nog eerst de Sint & dan super veel kaarsjes & een boomke ;-)
    liefs, mimi xxx
    (& kadookes natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met al die kerstactiviteiten in Blogland begin ik nu te twijfelen of ik niet vanavond al de boom op zou zetten in plaats van morgen of donderdag ;) Dilemma's, dilemma's! Want eigenlijk vind ik dat ik pas toe mag geven aan kerst als de Sint weer terug naar Spanje is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gezellig, hier in huis is het ook al kerstklaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kerstgerief staat ook al klaar maar eerst moet die man met witte baard naar Spanje;)

    BeantwoordenVerwijderen