donderdag 9 juni 2011

Tuindromen ....



9 opmerkingen:

  1. Zijn dat allemaal foto's van uit uwe tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ze zijn mooi !!! de tuin is dit jaar heel mooi met dank aan dit weer ...maar wel veel werk met water geven..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijke foto's seg!
    Ik ben nu pennenzakjes aan het haken voor MVM. Veel leuker en ze zijn beter dan die die ik breide. Denk je trouwens dat ze er veel kunnen gebruiken of is voor zoiets de vraag minder? Maar het is zeker gericht naar grotere kinderen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is vooral nood aan schoolgerief in september.
    Overigens is er vooral nood aan dekens, handschoenen, mutsen, schoenen, sokken, ondergoed, kleding, ... De noden worden geregeld aangepast op de site van MVM en je kan ook altijd mailen, zodat je de laatste noden weet.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ik dacht die pennenzakjes dan zeker eind augustus daar te hebben bezorgd, zodat ze ook meteen kunnen dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat mag zelfs wat vroeger. De eerste week na de 15 aug delen ze het schoolgerief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owkee, ik noteer het alvast dat het best voor de 15 augustus wordt geleverd door mij :-) Eerst nog eens knopen gaan zoeken, heb er online goedkoop gevonden, nu eerst nog even bespreken om ze af te halen. 5 zakjes zijn dan bijna klaar. Vind het super om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht-tuin met zoveel kleur! Heel mooi!
    Ik heb hier nog een zakje met (bijna nieuw) ondergoed liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Tio: Ik kijk er naar uit naar de volgende pennenzakken en het is fijn om horen dat je er zoveel plezier aan beleefd :)

    @Katja: je mag dat ondergoed meebrengen naar de Knappe Knoopjes, zal ik doorspelen aan MvM :)

    BeantwoordenVerwijderen