woensdag 4 mei 2011

Op naar de 70 ...


Ik ben maandagavond naar de bijeenkomst van de Knappe Knoopjes geweest en het was weer een leuk gedoe met Katia & Mira & nog enkele nieuwe mensen.
We hebben getetterd, voor mij kwam er niet veel naaien aan te pas.
Op het einde van de avond heb ik overschotjes van Katia gekregen en zo nieuwsgierig als ik ben, wou ik weten wat ik er nog allemaal uit zou krijgen.
Maar weeral geen tijd door de dagelijkse was en de plas, ben ik er vandaag eindelijk aan toe gekomen.
Dit is het eerste bavetje en er zullen er nog volgen.
 Dank u Katia !!!
Wat staat er nog op het programma?
* bavetten voor de verandering
* afwerken van een kleedje
* afwerken van een slaapzak
* alsook het afwerken van een turnzak
* rokje
* kleedje voor dochterlief
* een pennenzak en potloodrol
* piramidetasje.

Nu nog alleen tijd vinden ...


2 opmerkingen:

  1. Zat er wat bruikbaars bij?
    Graag gedaan hoor! Ik blijf ze bewaren, voor 't goede doel!
    't Was héééél leuk afgelopen maandag, ik kijk al uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen