vrijdag 22 april 2011

 Ik ging naar de Kringloop en bracht mee :
Mooie retrostoffen.

  
Hebben jullie een suggestie wat ik met deze mooie retrostoffen zou kunnen maken? Het is ongeveer een meter en het is redelijk dik stof...



 Stofje uit de oude doos.


Deze vind ik ook heel mooi ...

 Het schijnt zo dat baby's het wel leuk vinden om met deze kleine labeltjes te spelen, net zoals het plastiek in de binnenkant hun aandacht wel zal trekken...

















Daarom 9 stuks. Er zullen er nog zeker volgen.












Hier volgen de retrobavetten:


















  













Hier eens iets anders: bavet met mouwen. 

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer goed je best gedaan! Uit dat groen ruitje zou ik wel een (keuken)short willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel een ideetje. Uit dat ruiten stofje met bloem kan je een kleedje maken voor Yane!
    Grapje! Maar dat stofje is echt wel heel schoon!

    Waar heb je die stofjes gevonden van de 2de foto retro-bavetten? Héél mooi!

    Oh ja, die slabben met mouwen zijn echt super-handig!

    Weeral goed gewerkt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mira: het is wel een designerstofje, onbetaalbaar ;) Grapje !

    @Yane: ik zal het stofje meebrengen, dan kun je er misschien een kleedje van maken voor MvM...
    Retrostofjes: Kringloop Genk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meen je dat? Vind je die stofjes in de kringloop?
    Ik vind ze prachtig!
    Was maar een grapje hoor, van dat stofje! Ik heb nog lapjes genoeg liggen om te verwerken...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen